niedziela, 3 czerwca 2012

Imaginyyyyy ^^

Jejjjjku jak ja dawno tu nic nie pisałam. Teraz mam więcej czasu więc obiecuję, że to nadrobię.  Kurcze chyba przydałaby mi się osoba , która pisałaby od czasu do czasu jakiegoś imagina i ja bym go tutaj wrzucała bo ja teraz muszę poprawić trochę oceny i dam radę coś napisać raz na dwa tygodnie. Ktoś chętny ?
Napiszcie mi w komentarzu z kim mam napisać kolejnego imagina. Mam jednego z Niall'em takiego dość długiego więc jak ktoś chce to mogę wrzucić.
Aaaaa właśnie i napiszcie od razu czy ma to być imagin smutny czy wesoły .
Zaczęłam właśnie pisać takiego smutnegooooo imagina o Zayn'ie , ale go nie skończyłam bo ja kurde nie mam serca , żeby któregoś z nich uśmiercić. No, ale dam radę. 
Więc piszcie co chcecie przeczytać. Do końca tygodnia ( o 10 czerwca ) powinien   pojawić się tutaj jakiś imagin :) .
xx

1 komentarz:

  1. Z Niall'em (plisss...) mi to tam bez różnicy, ale przydałby się też jakiś smutny (bez traktorów xD)

    OdpowiedzUsuń